この空がひとつしかないのは・・・

この空がひとつしかないのは
 みんなの笑顔が平等に輝くため
この海がひとつしかないのは
誰かが涙を独り占めしないため
この地球がひとつしかないのは...
みんなで大切なものを守るため

This sky there is only one
For everyone smile shines equally
This sea there is only one
Because someone does not hog the tears
This the earth there is only one
In order to protect the important things in everyone......

f:id:Yoko-Maria_2016:20160728002017j:plain