Christmas concert at Hibiya Steinway Salon Matsuo Hall 12.10

It is the season I want to return to when I believed in Santa.
On December 10th we held a Christmas concert at Hibiya Steinway Salon Matsuo Hall.
It was only women this time.

f:id:Yoko-Maria_2016:20181216233603j:plain



ARUHI (Mss. Ayaka Hara / Blue Dress)
2 songs of my student - Miss.Mie Shiraishi (red dress)." Life is a challenge"
Even so, it is a flower in both hands.
Pianist ARUHI is a semi-miss campus by University.

Mie Shiraishi was a model of NY times.
(P. S - A long long time ago..I was a Miss Oslo, it was a long time ago ...)
After the concert, it was a dinner with everyone in Peninsula Tokyo.
"The dinner after the concert "

It is important in sense that it has room for feelings after the concert.
A cold day continues... Be careful yourself .💕

f:id:Yoko-Maria_2016:20181216233344j:plain


 
サンタを信じていた頃に戻りたい季節です。今年もあとわずかになってしまいました。 
12月10日は日比谷スタインウェイサロン松尾ホールにてクリスマスコンサートを開催いたしました。
今回の出演者はまさに女性だけでした。

ピアノ伴奏をしてくださるのは作曲家兼ピアニストのARUHI( 原綾佳さん・青いドレス)
私の生徒さんの白石美恵さん(赤いドレス)も2曲ご参加されました。
人生はチャレンジですね。

両手に花ですね。💐 ピアニストのARUHIさんは準ミスキャンパスです。
白石さんNY Timesのモデルも務めたことあるようですよ。
(p.s  私も昔はミスオスロでしたが。昔は・・・です。 )

コンサート終わった後は、ペニンシュラ東京で皆様とお食事会ディナーでした。
コンサート終わった後のお食事会、ディナー、打ち上げというのは案外と大切なものです。
音楽会後の気持ちの余裕をもつ意味では重要ですね。

f:id:Yoko-Maria_2016:20181216233417j:plain

寒い日が続いております。
どうかおからだを大切にしてくださいね。

Yoko Maria 拝