5月18日ニューヨークのカーネギーホール公演

f:id:Yoko-Maria_2016:20200331220533j:plain

実は5月18日にニューヨークのカーネギーホールでの4回目の
単独リサイタルを控えています。
これらの世界中の騒動で、キャンセルまで考えました。
これが私にとって最後になるかもしれない。カーネギーホールは年々、
値上げしていっているし、私ももう肉体的にも限界。。。

もう音楽よりも私自身の人生の方を大切にしなければ・・
と思いつつ、やり残したことがたくさんありまして、私自身の我が儘により、
多くの方のお気持ちをなんとなく維持したまま、そして心ある方がたを犠牲にし、
(自らがリスクをかぶってくれた・・)それでも世界でエネルギーをかけて
活動しようとする非常に不安定なロスジェネ世代に生まれた日本人の私を見守って
くださった心ある方々がおりました。

どんなにうまくいっている時でもそれらのことを私は忘れたことはなく、
(むしろそれを忘れた時は、全てと私が終わりなのだろうと)実感しております。
いずれもなぜか私のファンになる方、お客様は非常にお育ちがよく紳士や淑女の
方方ですので、このような私を黙って見守って許してくださいました。
だけどやらなければいけない。
カーネギーホールは気丈で、世界中が大変な時でもビジネスを続けます。
どうか私に運と力をお与えください。

 

*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*
In fact, the fourth solo recital at Carnegie Hall in New York will be on May 18.
In these turmoil around the world, i even thought about canceling.
This may be the last for me. Carnegie Hall is raising prices year by year,
and I'm already physically limited. . . I have to value my own life more than music
I thought that there was a lot left behind, and my own selfishness, while maintaining
the feelings of many people, and sacrificing those who have hearts, However,
there were some hearty people who watched over me as a Japanese born of a very

unstable Gene generation who wanted to invest energy in the world.

I have never forgotten them, no matter how good they are, and I realize that when

I forget them, everything and I am the end.
All of them are my fans and the customers are very well grown and gentlemen and ladies, so They watched and forgave me like this.But I have to do it.
Carnegie Hall will continue to do business even when the world is hard.
Please give me luck and power.

 

Yoko Maria拝