シカゴにて *Auditoriumtheatre*

f:id:Yoko-Maria_2016:20190401224100j:plain

シカゴは本当に寒かったですが、ディズニーの作曲家アランメンケン氏のコンサートを
聞いて泣きそうになりました。やはり生の会場は良い。この臨場感。
本当に日々、勉強だと思う。勉強させてもらいました。この感覚。。

それにしてもシカゴにあるAuditoriumtheatreは素晴らしいホールでした。
アランメンケン氏の演奏やトークにより会場は笑いと拍手が鳴り止みませんでした。
アンコールにはHow does moment last ever ...本当に夢は永遠だと感じました。

常に日々感覚を研ぎ澄ましています。
この時しかないと思えは、時は選ばず、海を超えて飛びます。

Chicago was really cold, but when I heard Alan Menken's concert I was about to cry.
After all the live venue is good.
I think that I really study everyday. everyday.
Even so, the Auditorium theatre in Chicago was a great hall.
Laughter and applause didn't stop at the venue due to Alan Menken's performance

and talk.^^ "How does moment last ever" for Encore ...

I really felt that dreams are eternal.
I am always sharpening my senses everyday.
I don't think it's only this time, I do not choose the time and fly over the sea.

Yoko Maria拝