NEW MUSIC VIDEO ♬ ジブリ を歌いました

私は先日、スタジオジブリを録音しました。
最近、日本の歌が恋しくなりました。

I recorded Studio Ghibli the other day.
Recently I missed a Japanese song...

 

Castle in the Sky "Laputa" by Yoko Maria〜Kimi o Nosete 〜Carrying You 〜

天空の城のラピュタ~君をのせて... 

www.youtube.com

 

そして "星に願いを" のスウェーデン語ヴァージョンを2ヶ月前に録音をしました。
「 Ser du stjärnan i det blå 〜 When you wish upon a star 」
この曲はすごくスウェーデン語にマッチしています。
私はフィンランドに留学した時に、スウェーデン語を勉強をしました。

I recorded the Swedish version of " When you wish upon a star" two months ago.
「 Ser du stjärnan i det blå 」~ When you wish upon a star」
This song matches Swedish very well.
I studied Swedish when I went to Finland.

 

Ser du stjärnan i det blå 〜 Swedish version When You Wish Upon A Star (From"Pinocchio")

ピノキオ~星に願いを

www.youtube.com

 

May the world not lose to Corona...
世界がコロナに負けませんように・・・

いつの日もお元気でご活躍ください。

♡━━━━━━━━━━━━━━━♡
~ Your ~ Soprano ~ Yoko ~ Maria ~
♡━━━━━━━━━━━━━━━♡