in 千代田区 -ホテルニューオータニ-

f:id:Yoko-Maria_2016:20201013173349j:plain

私は、今、日本の文化を大切にしています。
本当の日本人が行うことの意味と価値を感じています。
私の感は全て間違っていない。

私は何かを感じて多くのリスクを得て、これまで自分で確かめに行きました。
だから、私はこれまで幾度となく海を超えて来たのだと。

I value Japanese culture now.
I feel the meaning and value of what a true Japanese person does.
All my feelings are not wrong.

I felt something, took a lot of risk, and went to see for myself.
That's why I've crossed the sea many times.

f:id:Yoko-Maria_2016:20201013173518j:plain

私はこんな世の中でも前を向いて生きているの...
夜が明けて太陽が見えるとあなたを思い出します
あなたがご病気ではないかと心から心配しています。

I'm living forward in this world ...
I remember you when the sun dawns and you see the sun
because you are a shining person as bright as the sun ...
I'm really worried if you have any illness.


Yoko Maria