in 文京区 -根津神社-1

f:id:Yoko-Maria_2016:20201013173006j:plain

フィンランドの美しい花 ー 白い質素な上品な花のように私も生きられたらいいな。
今は、フィンランドと日本の国境が封鎖されて悲しいと思う。
いつか時が来た時に、願いがかなえられたらいいな。

私はまだ夢を諦めていないのです。

癒しという花言葉を持つ花は、ペチュニア、パンジーカモミール、ポピー、カーベルなどですが、、、
これからの季節で言うと、ペチュニア 花言葉は、「心の安らぎ」「あなたと一緒なら心が安らぐ」です。
ブルーベリーの花はフィンランドに咲きます。かわいくて疲れた時には特に癒されます。

毎年咲くことに心から感謝をしています。 あなたはお疲れではないですか?
私の写真であなたの心を癒してあげられるかな?

私の浴衣と団扇 が紫だからちょうどいいよね。
音楽、芸術、スポーツ、愛には国境はないのです。

 

Beautiful Finnish flowers-I wish I could live like white, simple and elegant flowers.
I feel sad now that the border between Finland and Japan has been closed.
I hope my wish will come true when the time comes.

I haven't given up on my dream yet.

Flowers with the meaning of healing are petunia, pansies, chamomile, poppies, carbells, etc.,
but in the coming season, petunia mean "peace of mind" and "peace of mind with you".
When Blueberry flowers bloom in Finland.

They are very cute. They have healing powers especially when you are tired and you look at them.
I am deeply grateful that it bloom every year. Are you tired?
Can my picture heal your heart?

My yukata and fan are purple, so it's just right.
Music, art, sports and love have no borders.

f:id:Yoko-Maria_2016:20201013173201j:plain

私はこんな世の中でも前を向いて生きているの...
夜が明けて太陽が見えるとあなたを思い出します...
神の境地、神の神殿、Divine Design ...
日本は神様の美しい島国です

太陽が昇るにつれて
あなたの顔に会いたくて
彼らは私の魂にあふれる太陽光線
華麗な光です
私はあなたの感触を切望しています...

I'm living forward in this world ...
I remember you when the sun dawns and you see the sun
because you are a shining person as bright as the sun ...
The state of God, the temple, Divine Design...
Japan is a beautiful island country of God.

As the sun rises
I long to see you face
The sun rays they flood my soul
brilliant is the light
I long for your touch....


Yoko Maria