in 文京区 -根津神社-2

f:id:Yoko-Maria_2016:20201013172526j:plain

ぶどう刈りの季節となりました。
巨峰パフェを作ってみようかな。

だから川が流れる
そして私は今のところ待っている
あなたのしあわせを感じるために
私は会うことを夢見ています。

夏も遠のき、日に日に秋の色が深まっていきます。


We have a refreshing autumn.
It's the season for grape cutting.
I will make a Kyoho parfait.

So the river flows
And i'm waiting for now
To feel your happiness
I dream of meeting..

Summer is far away, and the colors of autumn are getting deeper day by day.

f:id:Yoko-Maria_2016:20201013172704j:plain

いつか平和になった時、みなさまにお会いしましょう。
それまで私も戦い続けます。
だから川が流れる
そして私は今のところ待っている
あなたのしあわせを感じるために...
 
Let's meet when it becomes peaceful someday.
Until then, I will continue to fight.
So the river flows
And i'm waiting for now
To feel your happiness...


Yoko Maria